Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6612
Назва: Розвиток творчих здібностей учнів: проблема дефініції основних понять
Автори: Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Ключові слова: розвиток творчих здібностей
учні
проблема дефініції основних понять
Дата публікації: 2017
Видавництво: Scientific pedagogical internship «Education in the field of pedagogy and psychology: prospective and priority directions of scientific research»
Бібліографічний опис: Бивалькевич Л. М. Розвиток творчих здібностей учнів: проблема дефініції основних понять. Scientific pedagogical internship «Education in the field of pedagogy and psychology: prospective and priority directions of scientific research» : Internship proceedings, November 27 - December 1, 2017. Lublin : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2017. – Р. 30-33.
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап розвитку української державності характеризується кардинальними змінами в різних сферах суспільного життя: науці, освіті, культурі, промисловому виробництві - що актуалізує низку питань, які потребують термінового розв'язання. Одним з таких питань є формування творчих здібностей у майбутніх кваліфікованих робітників, оскільки, як відомо, наразі праця сучасного робітника вирізняється інтелектуальним, творчим змістом, а водночас, тісним взаємозв’язком розумових і практичних дій. Безперечно, міцні знання та уміння застосовувати їх на практиці - необхідна характеристика робітників під час виконання ними постійних функціональних обов’язків, а водночас і в процесі творчого пошуку, тобто важливого значення набуває їхня участь у винахідництві й раціоналізації виробництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6612
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.