Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/660
Назва: | Формування науково-діалектичного світогляду студентів у сфері фізичної культури |
Автори: | Жигун, К. Ф. Миргородський, Ю. М. Литовченко, Григорій Олексійович |
Ключові слова: | збереження здоров’я фізична активність феномен здоров’я позитивна пропаганда |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Жигун К. Ф., Миргородський Ю. М., Литовченко Г. О. Формування науково-діалектичного світогляду студентів у сфері фізичної культури. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 37–40. |
Короткий огляд (реферат): | Фізична деградація сучасної молоді в останні десятиріччя набула характеру досить сумної глобальної тенденції. Людині не вдається впоратися з протиріччям науково-технічного прогресу. На основі теоретичного аналізу та власних досліджень вивчаються фактори, від яких залежить вибір індивіда способу життя з метою поліпшення здоров’я. Збереження здоров’я виступає однією з базових функцій таких інститутів як медицина, спорт і дозвілля. Стратегія збереження здоров’я знайшла відображення в нормативно-правових та нормативно-методичних документах що регулюють розвиток сфери освіти, фізичного виховання, спорту та охорони здоров’я в Україні. Однак, статистика та соціологічні показники стану здоров’я викликають серйозне занепокоєння с боку фахівців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/660 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 445.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.