Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/658
Назва: Нарисна геометрія в умовах використання інформаційних освітніх технологій
Автори: Барбаш, М. І.
Барбаш, Віталій Іванович
Ключові слова: нарисна геометрія
інструменти моделювання
система автоматизованого проектування
моделювання поверхонь
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Барбаш М. І., Барбаш В. І. Нарисна геометрія в умовах використання інформаційних освітніх технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 11–14.
Короткий огляд (реферат): Тривалий період реформування навчального процесу та методик викладання нарисної геометрії не забезпечив вирішення питання достатнього розуміння загальних принципів побудови зображень об’єктів тривимірного простору на двомірному кресленні, вивчення геометричних форм та їх властивостей за плоскими зображеннями в обмеженому учбовому часі. У роботі розглянуто створення навчальних комплексів з використанням систем автоматизованого проектування AutoCAD, Компас для вивчення нарисної геометрії, інженерної та комп’ютерної графіки в вищих навчальних закладах. Запропоновано метод побудови комплексних об’єктів із простих елементів на базі алгоритмів моделювання криволінійних поверхонь. Головними аспектами при створенні навчальних комплексів є наочність та можливість їх коригування користувачем в процесі використання у звичному програмному середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/658
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf730.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.