Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6570
Назва: | Внутрішні стимули пізнавальної діяльності старшокласників |
Автори: | Коваленко, О. О. Іваненко, К. В. Гетта, Василь Григорович |
Ключові слова: | внутрішні стимули потреба інтерес мотив установка |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Коваленко О. О., Іваненко К. В., Гетта В. Г. Внутрішні стимули пізнавальної діяльності старшокласників. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2018. Вип. 151(2). С. 105-108. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті, на думку авторів, розглядається важлива проблема сучасної школи – активізація пізнавальної діяльності школярів. Розвивати прагнення до знань, високу пізнавальну активність, уміння самостійно працювати над собою – це першочергове завдання сучасної школи. Успішне розв’язання цієї задачі в значній мірі залежить від формування і розвитку внутрішніх стимулів пізнавальної діяльності учнів. Автори статті вважають, що найбільш дійовими внутрішніми стимулами пізнавальної діяльності школярів є потреба в знаннях, інтерес до пізнавальної діяльності, мотиви самовизначення в житті та позитивна установка на навчання. У статті автори розглядають не тільки зміст виокремлених внутрішніх стимулів пізнавальної діяльності учнів, а й засоби їх формування і розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6570 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Внутрішні стимули пізнавальної діяльності старшокласників.pdf | 436.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.