Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6570
Назва: Внутрішні стимули пізнавальної діяльності старшокласників
Автори: Коваленко, О. О.
Іваненко, К. В.
Гетта, Василь Григорович
Ключові слова: внутрішні стимули
потреба
інтерес
мотив
установка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Коваленко О. О., Іваненко К. В., Гетта В. Г. Внутрішні стимули пізнавальної діяльності старшокласників. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2018. Вип. 151(2). С. 105-108.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У даній статті, на думку авторів, розглядається важлива проблема сучасної школи – активізація пізнавальної діяльності школярів. Розвивати прагнення до знань, високу пізнавальну активність, уміння самостійно працювати над собою – це першочергове завдання сучасної школи. Успішне розв’язання цієї задачі в значній мірі залежить від формування і розвитку внутрішніх стимулів пізнавальної діяльності учнів. Автори статті вважають, що найбільш дійовими внутрішніми стимулами пізнавальної діяльності школярів є потреба в знаннях, інтерес до пізнавальної діяльності, мотиви самовизначення в житті та позитивна установка на навчання. У статті автори розглядають не тільки зміст виокремлених внутрішніх стимулів пізнавальної діяльності учнів, а й засоби їх формування і розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6570
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Внутрішні стимули пізнавальної діяльності старшокласників.pdf436.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.