Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГетта, Василь Григорович-
dc.date.accessioned2020-12-12T15:25:21Z-
dc.date.available2020-12-12T15:25:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГетта В. Г. Роль сучасних педагогічних технологій у формуванні в студентів ключових і предметних компетентностей. Вісник «Кримінально-виконавча система України та її роль у розвитку правової і соціальної держави». Чернігів, 2018. С. 56-59.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6566-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку суспільства стратегією освіти є підготовка фахівців, здатних виконувати не тільки суто свої обов’язки, а й грамотно, творчо реалізувати проблеми, бачити перспективу і діяти в її руслі. «Освіта ХХІ століття – це освіта для людини. Її стрижень – розвивальна, культурологічна домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни» – говориться в документах про освіту.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.subjectсаморозвитокen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleРоль сучасних педагогічних технологій у формуванні в студентів ключових і предметних компетентностейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.