Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6566
Назва: | Роль сучасних педагогічних технологій у формуванні в студентів ключових і предметних компетентностей |
Автори: | Гетта, Василь Григорович |
Ключові слова: | педагогічні технології самоосвіта саморозвиток студенти |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Гетта В. Г. Роль сучасних педагогічних технологій у формуванні в студентів ключових і предметних компетентностей. Вісник «Кримінально-виконавча система України та її роль у розвитку правової і соціальної держави». Чернігів, 2018. С. 56-59. |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку суспільства стратегією освіти є підготовка фахівців, здатних виконувати не тільки суто свої обов’язки, а й грамотно, творчо реалізувати проблеми, бачити перспективу і діяти в її руслі. «Освіта ХХІ століття – це освіта для людини. Її стрижень – розвивальна, культурологічна домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни» – говориться в документах про освіту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6566 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль сучасних педагогічних технологій у формуванні в студентів ключових і предметних компетентностей.pdf | 222.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.