Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6566
Назва: Роль сучасних педагогічних технологій у формуванні в студентів ключових і предметних компетентностей
Автори: Гетта, Василь Григорович
Ключові слова: педагогічні технології
самоосвіта
саморозвиток
студенти
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Гетта В. Г. Роль сучасних педагогічних технологій у формуванні в студентів ключових і предметних компетентностей. Вісник «Кримінально-виконавча система України та її роль у розвитку правової і соціальної держави». Чернігів, 2018. С. 56-59.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку суспільства стратегією освіти є підготовка фахівців, здатних виконувати не тільки суто свої обов’язки, а й грамотно, творчо реалізувати проблеми, бачити перспективу і діяти в її руслі. «Освіта ХХІ століття – це освіта для людини. Її стрижень – розвивальна, культурологічна домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни» – говориться в документах про освіту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6566
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.