Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2020-12-08T12:27:19Z-
dc.date.available2020-12-08T12:27:19Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМехед О. Б. Контроль і коригування знань як елемент синергетичного впливу на формування знань з біохімії. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : Зб. наук. праць. Вінниця : ТОВ „Планер”, 2008. Вип. 24. С. 291-295.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6504-
dc.description.abstractЗ’ясовано сутність і роль планування контролюючо-коригувальної діяльності викладача у формуванні професійного біохімічного світогляду студентів з позицій синергетичного підходуen_US
dc.publisherНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинськогоen_US
dc.subjectконтрольen_US
dc.subjectкоригуванняen_US
dc.subjectсинергетичний впливen_US
dc.titleКонтроль і коригування знань як елемент синергетичного впливу на формування знань з біохіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.