Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-07T13:38:56Z-
dc.date.available2020-12-07T13:38:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКміть О. В. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу. Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 160-річчю від дня народження С. Ф. Русової. Чернігів : Десна Поліграф, 2016. С. 151-153.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6480-
dc.description.abstractУ статті визначено напрями застосування контекстного підходу до процесу формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи. Зокрема, обґрунтовано доцільність проведення контекстного навчання з метою результативного засвоєння методичних знань і набуття методичних навичок та вмінь студентами, а також з урахуванням контекстного підходу уточнені особливості організації методичної підготовки фахівців, здатних забезпечити іншомовну освіту молодших школярів на належному професійному рівні.en_US
dc.publisherЧернігів : Десна Поліграфen_US
dc.subjectметодична компетентністьen_US
dc.subjectметодичні знанняen_US
dc.subjectметодичні навичкиen_US
dc.subjectметодичні вмінняen_US
dc.subjectконтекстний підхідen_US
dc.subjectвчитель англійської мови початкової школиen_US
dc.titleФормування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.