Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6480
Назва: Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: методична компетентність
методичні знання
методичні навички
методичні вміння
контекстний підхід
вчитель англійської мови початкової школи
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : Десна Поліграф
Бібліографічний опис: Кміть О. В. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу. Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 160-річчю від дня народження С. Ф. Русової. Чернігів : Десна Поліграф, 2016. С. 151-153.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено напрями застосування контекстного підходу до процесу формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи. Зокрема, обґрунтовано доцільність проведення контекстного навчання з метою результативного засвоєння методичних знань і набуття методичних навичок та вмінь студентами, а також з урахуванням контекстного підходу уточнені особливості організації методичної підготовки фахівців, здатних забезпечити іншомовну освіту молодших школярів на належному професійному рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6480
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.