Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-04T18:50:35Z-
dc.date.available2020-12-04T18:50:35Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБелоус О. В. Развитие профессионального мышления у будущих учителей при изучении неорганической химии. Перспективные разработки науки и техники: материалы науч.-практ. конф. (г. Белгород, 22 октября 2004 г.). Том 15. Педагогика. Белгород: Руснаучкнига; Днепропетровск: Наука и образование, 2004. С. 7–9.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6474-
dc.description.abstractВисвітлено особливості організації навчання, результатом якого є розвиток професійного теоретичного мислення майбутніх учителів хімії.en_US
dc.publisherДнепропетровск: Наука и образованиеen_US
dc.subject«сходження від абстрактного до конкретного»en_US
dc.subjectмайбутні учителіen_US
dc.subjectзмістовий аналізen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectнеорганічна хіміяen_US
dc.subject«електрон в атомі»en_US
dc.titleРазвитие профессионального мышления у будущих учителей при изучении неорганической химииen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.