Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРось, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-02-24T08:33:48Z-
dc.date.available2020-02-24T08:33:48Z-
dc.date.issued1988-
dc.identifier.citationБутівщенко (Рось) Л. М. Система пізнавальних завдань як засіб розвитку мислительних операцій молодших школярів // Психологія: респ. наук.-метод. зб. Редкол. Проколієнко Л. М. Київ: Рад. шк., 1988. Вип. 31. С. 49-57en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/646-
dc.description.abstractОднією з актуальних проблем педагогічної науки і практики є удосконалення системи навчальної діяльності школярів. Перспективні напрями розв'язання цієї проблеми зазначаються в матеріалах реформи школи; забезпечення умов для реалізації розвиваючого навчання, врахування індивідуально-психологічних відмінностей дітей, "які проявляються в відмінностях їх пізнавальних можливостей, в успішності навчання". Виникла потреба розробити систему педагогічного керівництва процесом розумового розвитку дитини, зокрема формуванням мислительних дій та операцій, що лежать в основі навчальної діяльності школярів.en_US
dc.publisherПсихологія: респ. наук.-метод. зб.en_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleСистема пізнавальних завдань як засіб розвитку мислительних операцій молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.