Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРайська, Любов Григорівна-
dc.date.accessioned2020-12-04T12:07:08Z-
dc.date.available2020-12-04T12:07:08Z-
dc.date.issued1990-
dc.identifier.citationРайська Л.Г. Системний підхід учителя-словесника до роботи над підвищенням орфографічної грамотності старшокласників / Райська Л.Г. // Формування і становлення сучасного учителя: Шляхи і норми удосконалення спеціальної методичної підготовки учителя (Тези доповідей науково-методичної конференції, приуроченої 50-річчю Ровенського державного педагогічного інституту ім. Д.З. Мануільського. Ровно, 24-26 квітня 1990 р.). – Ровно,1990. – Ч. 2. – С. 54-55.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6463-
dc.description.abstractПроблема грамотності учнів не втрачає своєї актуальності і сьогодні. Низький рівень писемної грамотності старшокласників, абітурієнтів, багатьох студентів педвузів свідчить про те, що слабкою стороною навчального процесу є організація закріплення і вдосконалення мовних умінь і навичок, зокрема орфографічних. Відсутність систематичної роботи з орфографії у старших класах негативно позначилась на грамотності випускників шкіл. У зв’язку з цим виникає потреба у систематичній роботі над удосконаленням орфографічних навичок в учнів 10-11 класів середньої школи.en_US
dc.publisherТези доповідей науково-методичної конференціїen_US
dc.subjectграмотність учнівen_US
dc.subjectстаршокланикиen_US
dc.subjectорфографія у старших класахen_US
dc.titleСистемний підхід учителя-словесника до роботи над підвищенням орфографічної грамотності старшокласниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.