Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6462
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Райська, Любов Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T10:12:08Z | - |
dc.date.available | 2020-12-04T10:12:08Z | - |
dc.date.issued | 1990 | - |
dc.identifier.citation | Райська Л.Г. Психолого-дидактичні вимоги до повторення орфографії у 10—11 класах / Райська Л.Г. // Актуальні питання вивчення у ВУЗІ курсу методики викладання мови і літератури в школі : Тези доповідей і виступів республіканської науково-практичної конференції. – 1990. – С. 51-52. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6462 | - |
dc.description.abstract | Аналіз стану грамотності старшокласників з української мови показує, що слабкою стороною навчального процесу є організація закріплення і вдосконалення мовних умінь і навичок, зокрема орфографічних. Орфографічне уміння нерідко не переходить у режим автоматизованих дій навіть на завершальному етапі навчання у середній школі, у зв’язку з чим виникає потреба у систематичній роботі над удосконаленням орфографічних навичок учнів 10 —11 класів. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання вивчення у ВУЗІ курсу методики викладання мови і літератури в школі : Тези доповідей і виступів республіканської науково-практичної конференції | en_US |
dc.subject | учні 10-11 класв | en_US |
dc.subject | орфографічні навички | en_US |
dc.title | Психолого-дидактичні вимоги до повторення орфографії у 10—11 класах | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психолого-дидактичні вимоги до повторення орфографії у 10—11 класах.pdf | 50.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.