Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6462
Назва: Психолого-дидактичні вимоги до повторення орфографії у 10—11 класах
Автори: Райська, Любов Григорівна
Ключові слова: учні 10-11 класв
орфографічні навички
Дата публікації: 1990
Видавництво: Актуальні питання вивчення у ВУЗІ курсу методики викладання мови і літератури в школі : Тези доповідей і виступів республіканської науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Райська Л.Г. Психолого-дидактичні вимоги до повторення орфографії у 10—11 класах / Райська Л.Г. // Актуальні питання вивчення у ВУЗІ курсу методики викладання мови і літератури в школі : Тези доповідей і виступів республіканської науково-практичної конференції. – 1990. – С. 51-52.
Короткий огляд (реферат): Аналіз стану грамотності старшокласників з української мови показує, що слабкою стороною навчального процесу є організація закріплення і вдосконалення мовних умінь і навичок, зокрема орфографічних. Орфографічне уміння нерідко не переходить у режим автоматизованих дій навіть на завершальному етапі навчання у середній школі, у зв’язку з чим виникає потреба у систематичній роботі над удосконаленням орфографічних навичок учнів 10 —11 класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6462
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.