Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисянська, Т. М.-
dc.contributor.authorРось, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-02-24T08:20:22Z-
dc.date.available2020-02-24T08:20:22Z-
dc.date.issued1988-
dc.identifier.citationЛисянська Т. М., Бутівщенко Л. М. Вивчення особливостей мислення учнів // Початкова школа. 1988. №4. С. 7-11en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/645-
dc.description.abstractПобудова розвивального навчально-виховного процесу вимагає від учителів знання особливостей психіки кожного школяра та вмінь здійснювати диференційований підхід до нього. Згадані знання й уміння формуються на грунті правильної організації вивчення психіки учнів.en_US
dc.publisherПочаткова школаen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleВивчення особливостей мислення учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вивчення особливостей мислення учнів.pdf4.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.