Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРайська, Любов Григорівна-
dc.date.accessioned2020-12-03T10:41:53Z-
dc.date.available2020-12-03T10:41:53Z-
dc.date.issued1990-
dc.identifier.citationРайська Л.Г. Психологічний аспект роботи вчителя над удосконаленням орфографічних навичок учнів / Райська Л.Г. // Тези доповідей міжвузівської науково-практичної конференції «Шляхи поліпшення підготовки студентів до виховної роботи в початкових класах у процесі викладання навчальних дисциплін» 22—24 травня 1990 року. – Дрогобич : ДДПІ ім. І. Франка, 1990. – С. 21-22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6454-
dc.description.abstractНеодмінною умовою підвищення професійної майстерності вчителя-словесника і вирішення проблеми грамотності учнів є оволодіння вчителем методами і прийомами роботи з орфографії у школі. Відсутність систематичної роботи над удосконаленням орфографічних навичок в учнів негативно позначилась на грамотності випускників шкіл.en_US
dc.publisherТези доповідей міжвузівської науково-практичної конференції «Шляхи поліпшення підготовки студентів до виховної роботи в початкових класах у процесі викладання навчальних дисциплін»en_US
dc.subjectорфографічні навичкиen_US
dc.subjectвипускники шкілen_US
dc.subjectграмотніст учнівen_US
dc.titleПсихологічний аспект роботи вчителя над удосконаленням орфографічних навичок учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.