Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6400
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-26T13:39:12Z | - |
dc.date.available | 2020-11-26T13:39:12Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Бондар Н. О. Дидактичні умови активізації мислительної діяльності учнів 8 - 9 класів на уроках креслення : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. пед. наук, за спец. «13.00.02» - Теорія і методика навчання креслення. Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2006. 22 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6400 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене проблемі активізації мислительної діяльності учнів на уроках креслення. В дисертації проаналізовано особливості мислительної діяльності учнів у процесі сприйняття та оперування графічною інформацією. На основі цього аналізу визначено підходи до проблеми удосконалення методики навчання креслення з метою активізації мислительної діяльності школярів. Визначено умови забезпечення мислительної діяльності учнів на уроках. Запропоновано й теоретично обґрунтовано засоби впливу на мислительні процеси учнів при розв’язуванні графічних задач, що забезпечують самостійне розв’язування задач і впливають на розвиток їх мислення. Розроблено систему графічних задач, що активізують мислення та сприяють підвищенню продуктивності графічної діяльності. Визначено показники рівнів сформованості мислительних операцій та якостей, які проявляються в графічній діяльності. Здійснено експериментальну перевірку запропонованого комплексу засобів активізації мислительної діяльності учнів на уроках креслення. Основний зміст дисертації викладено у 7 публікаціях автора. | en_US |
dc.publisher | Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова | en_US |
dc.subject | дидактичні умови | en_US |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | графічні задачі | en_US |
dc.subject | навчальні впливи | en_US |
dc.title | Дидактичні умови активізації мислительної діяльності учнів 8 - 9 класів на уроках креслення | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Bondar.pdf | 389.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.