Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-26T13:39:12Z-
dc.date.available2020-11-26T13:39:12Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБондар Н. О. Дидактичні умови активізації мислительної діяльності учнів 8 - 9 класів на уроках креслення : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. пед. наук, за спец. «13.00.02» - Теорія і методика навчання креслення. Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2006. 22 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6400-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячене проблемі активізації мислительної діяльності учнів на уроках креслення. В дисертації проаналізовано особливості мислительної діяльності учнів у процесі сприйняття та оперування графічною інформацією. На основі цього аналізу визначено підходи до проблеми удосконалення методики навчання креслення з метою активізації мислительної діяльності школярів. Визначено умови забезпечення мислительної діяльності учнів на уроках. Запропоновано й теоретично обґрунтовано засоби впливу на мислительні процеси учнів при розв’язуванні графічних задач, що забезпечують самостійне розв’язування задач і впливають на розвиток їх мислення. Розроблено систему графічних задач, що активізують мислення та сприяють підвищенню продуктивності графічної діяльності. Визначено показники рівнів сформованості мислительних операцій та якостей, які проявляються в графічній діяльності. Здійснено експериментальну перевірку запропонованого комплексу засобів активізації мислительної діяльності учнів на уроках креслення. Основний зміст дисертації викладено у 7 публікаціях автора.en_US
dc.publisherКиїв : НПУ ім. М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectдидактичні умовиen_US
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectграфічні задачіen_US
dc.subjectнавчальні впливиen_US
dc.titleДидактичні умови активізації мислительної діяльності учнів 8 - 9 класів на уроках кресленняen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Bondar.pdf389.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.