Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-26T13:14:18Z-
dc.date.available2020-11-26T13:14:18Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБондар Н. О. Вплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках креслення. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. 2009.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6397-
dc.description.abstractУ статті досліджено різні типи задач, що сприяють розвитку стійкості мислення, визначені показники сформованості стійкості мислення, проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи з формування даної якості.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.subjectмислительний розвитокen_US
dc.subjectстійкість мисленняen_US
dc.subjectсистема задачen_US
dc.subjectграфічні здібностіen_US
dc.titleВплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках кресленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.