Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6397
Назва: Вплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках креслення
Автори: Бондар, Наталія Олександрівна
Ключові слова: мислительний розвиток
стійкість мислення
система задач
графічні здібності
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Бондар Н. О. Вплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках креслення. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. 2009.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено різні типи задач, що сприяють розвитку стійкості мислення, визначені показники сформованості стійкості мислення, проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи з формування даної якості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6397
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.