Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-25T11:23:58Z-
dc.date.available2020-11-25T11:23:58Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБондар Н. О. Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення. Трудова підготовка в закладах освіти. 2006. № 2. С. 44 – 46.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6386-
dc.description.abstractРозглядається гнучкість мислення як одна з основних мислительних якостей, сформованістю якої визначається динамічність просторових образів в процесі графічної діяльності. Визначено систему графічних задач, що якісно впливають на розвиток гнучкості мислення, експериментально підтверджено ефективність х використання.en_US
dc.publisherТрудова підготовка в закладах освітиen_US
dc.subjectгнучкість мисленняen_US
dc.subjectграфічні задачіen_US
dc.subjectпросторове мисленняen_US
dc.titleЕкспериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках кресленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.