Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6386| Назва: | Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення |
| Автори: | Бондар, Наталія Олександрівна |
| Ключові слова: | гнучкість мислення графічні задачі просторове мислення |
| Дата публікації: | 2006 |
| Видавництво: | Трудова підготовка в закладах освіти |
| Бібліографічний опис: | Бондар Н. О. Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення. Трудова підготовка в закладах освіти. 2006. № 2. С. 44 – 46. |
| Короткий огляд (реферат): | Розглядається гнучкість мислення як одна з основних мислительних якостей, сформованістю якої визначається динамічність просторових образів в процесі графічної діяльності. Визначено систему графічних задач, що якісно впливають на розвиток гнучкості мислення, експериментально підтверджено ефективність х використання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6386 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення.pdf | 161,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.