Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6386
Назва: Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення
Автори: Бондар, Наталія Олександрівна
Ключові слова: гнучкість мислення
графічні задачі
просторове мислення
Дата публікації: 2006
Видавництво: Трудова підготовка в закладах освіти
Бібліографічний опис: Бондар Н. О. Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення. Трудова підготовка в закладах освіти. 2006. № 2. С. 44 – 46.
Короткий огляд (реферат): Розглядається гнучкість мислення як одна з основних мислительних якостей, сформованістю якої визначається динамічність просторових образів в процесі графічної діяльності. Визначено систему графічних задач, що якісно впливають на розвиток гнучкості мислення, експериментально підтверджено ефективність х використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6386
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.