Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorСидоренко, В. К.-
dc.date.accessioned2020-11-25T11:11:43Z-
dc.date.available2020-11-25T11:11:43Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСидоренко В. К., Бондар Н. О. Допоміжні навчальні впливи у процесі розв'язування графічних задач. Трудова підготовка в закладах освіти. 2005. № 1. С. 36-41.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6385-
dc.description.abstractВ статті досліджуються психологічні особливості кожного етапу розв’язання графічної задачі і пропонуються різні дієві чинники (запитання, вказівки, допоміжні завдання), що впливають на якість і швидкість розв’язання задач.en_US
dc.publisherТрудова підготовка в закладах освітиen_US
dc.subjectграфічні задачіen_US
dc.subjectкресленняen_US
dc.subjectрозв’язання задачen_US
dc.titleДопоміжні навчальні впливи у процесі розв'язування графічних задачen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.