Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6383
Назва: Особливості порівняння учнями графічних об’єктів
Автори: Бондар, Наталія Олександрівна
Ключові слова: розвиток мислення
вивчення креслення
порівняння
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Бондар Н.О. Особливості порівняння учнями графічних об’єктів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: педагогічні науки: зб. Чернігів : ЧДПУ, 2004. Вип. 22. С. 55-56.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі розвитку мислення учнів при вивченні креслення, зокрема розглядаються шляхи формування операції порівняння в процесі навчання, визначаються загальні етапи операції порівняння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6383
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості порівняння учнями графічних об’єктів.pdf139.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.