Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6382
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T10:25:48Z | - |
dc.date.available | 2020-11-25T10:25:48Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Бондар Н.О. Аналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках креслення. Молодь і ринок. 2004. №4(10). С.75-79 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6382 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано основні положення провідних науковців з питання психологічного аналізу процесів читання і виконання креслень. Наголошується, що удосконалення методики та змісту навчання кресленню повинно ґрунтуватись на сучасних психологічних дослідженнях закономірностей розвитку механізмів сприймання простору і просторових уявлень, уяви та мислення. | en_US |
dc.publisher | Молодь і ринок | en_US |
dc.subject | вивчення креслення | en_US |
dc.subject | психологічні основи графічної діяльності | en_US |
dc.subject | розвиток просторового мислення | en_US |
dc.subject | розумовий розвиток | en_US |
dc.title | Аналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках креслення | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках креслення.pdf | 184.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.