Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-25T10:25:48Z-
dc.date.available2020-11-25T10:25:48Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБондар Н.О. Аналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках креслення. Молодь і ринок. 2004. №4(10). С.75-79en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6382-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано основні положення провідних науковців з питання психологічного аналізу процесів читання і виконання креслень. Наголошується, що удосконалення методики та змісту навчання кресленню повинно ґрунтуватись на сучасних психологічних дослідженнях закономірностей розвитку механізмів сприймання простору і просторових уявлень, уяви та мислення.en_US
dc.publisherМолодь і ринокen_US
dc.subjectвивчення кресленняen_US
dc.subjectпсихологічні основи графічної діяльностіen_US
dc.subjectрозвиток просторового мисленняen_US
dc.subjectрозумовий розвитокen_US
dc.titleАналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках кресленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.