Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6382| Назва: | Аналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках креслення |
| Автори: | Бондар, Наталія Олександрівна |
| Ключові слова: | вивчення креслення психологічні основи графічної діяльності розвиток просторового мислення розумовий розвиток |
| Дата публікації: | 2004 |
| Видавництво: | Молодь і ринок |
| Бібліографічний опис: | Бондар Н.О. Аналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках креслення. Молодь і ринок. 2004. №4(10). С.75-79 |
| Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано основні положення провідних науковців з питання психологічного аналізу процесів читання і виконання креслень. Наголошується, що удосконалення методики та змісту навчання кресленню повинно ґрунтуватись на сучасних психологічних дослідженнях закономірностей розвитку механізмів сприймання простору і просторових уявлень, уяви та мислення. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6382 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Аналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках креслення.pdf | 184,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.