Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6382
Назва: Аналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках креслення
Автори: Бондар, Наталія Олександрівна
Ключові слова: вивчення креслення
психологічні основи графічної діяльності
розвиток просторового мислення
розумовий розвиток
Дата публікації: 2004
Видавництво: Молодь і ринок
Бібліографічний опис: Бондар Н.О. Аналіз підходів до визначення психологічних основ графічної діяльності учнів на уроках креслення. Молодь і ринок. 2004. №4(10). С.75-79
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано основні положення провідних науковців з питання психологічного аналізу процесів читання і виконання креслень. Наголошується, що удосконалення методики та змісту навчання кресленню повинно ґрунтуватись на сучасних психологічних дослідженнях закономірностей розвитку механізмів сприймання простору і просторових уявлень, уяви та мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6382
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.