Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6380
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T10:21:32Z | - |
dc.date.available | 2020-11-25T10:21:32Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Бондар. Н. О. Запитання як засіб активізації мислення школярів на уроках креслення. Трудова підготовка в закладах освіти. 2003. №4. С. 34-37. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6380 | - |
dc.description.abstract | В статті розкриваються типологія, можливості та шляхи використання запитань в процесі навчання, що сприяють активізації мислення учнів. | en_US |
dc.publisher | Трудова підготовка в закладах освіти | en_US |
dc.subject | запитання | en_US |
dc.subject | активізація мислення | en_US |
dc.subject | розвиваюче навчання | en_US |
dc.title | Запитання як засіб активізації мислення школярів на уроках креслення | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Запитання як засіб активізації мислення школярів на уроках креслення.pdf | 172.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.