Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-11-20T14:48:05Z-
dc.date.available2020-11-20T14:48:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКонотоп О.С. Сучасні підходи до формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Гуманітарний корпус: [збірник наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії]. Вип. 30. Вінниця: ТОВ ТВОРИ, 2019. С. 74-76.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6349-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду сучасних підходів до формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи.en_US
dc.publisherВінниця: ТОВ ТВОРИen_US
dc.subjectформування англомовної навчально-стратегічної компетентностіen_US
dc.subjectсучасні підходи до формування англомовної навчально-стратегічної компетентностіen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиen_US
dc.titleСучасні підходи до формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.