Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6341
Назва: Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики професійно-педагогічних компетенцій студентів-магістрантів педагогічного університету
Автори: Самойленко, Павло Васильович
Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: ситуаційні тестові завдання
професійно-педагогічна компетентність
модель
діяльність
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Самойленко П.В., Білоус О.В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики професійно-педагогічних компетенцій студентів-магістрантів педагогічного університету / Самойленко П.В., Білоус О.В. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка - Чернігів : ЧДПУ, 2009. - Вип. 72. - С. 93-98.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі створення ситуаційних тестових завдань як засобу діагностики професійно-педагогічних компетенцій студентів-магістрантів - майбутніх викладачів (учителів) хімії. У контексті розгляду проблеми професійної підготовки майбутніх викладачів (учителів) акцентується увага на компетентності як головному конструкті моделі майбутнього фахівця. Розглядаються структурні компоненти педагогічної компетентності. Наводяться приклади використання діагностичного засобу (ситуаційних тестових завдань) згідно з запропонованими видами професійно-педагогічних компетенцій випускника магістратури педагогічного ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6341
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.