Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурмакова, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorКуратова, Тамара Серапіонівна-
dc.contributor.authorГрузнова, Світлана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-11-20T12:06:46Z-
dc.date.available2020-11-20T12:06:46Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКурмакова І. М., Куратова Т. С., Грузнова С. В. Дидактичні основи впровадження стандарту освіти з хімії для педагогічних ВНЗ в контексті вимог Болонського процесу. Хімічна освіта в контексті болонського процесу : стан і перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. 18-19 травня 2006 року. Київ, 2006. С. 4-5.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6336-
dc.description.abstractЄвропейська орієнтація України та входження у Європейській освітній і науковий простір стимулювали модернізацію освітньої діяльності вищих навчальних закладів. Починаючи з 1998 р. зміни в освіті підпорядковані Болонському процесу, основними цілями якого є введення дворівневого навчання, запровадження кредитної системи, формування системи контролю якості освіти, розширення мобільності студентів і викладачів, забезпечення працевлаштування випускників та забезпечення привабливості європейської системи освіти [1].en_US
dc.publisherХімічна освіта в контексті болонського процесу : стан і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectстандарти освіти з хіміїen_US
dc.subjectпедагогічні ВНЗen_US
dc.titleДидактичні основи впровадження стандарту освіти з хімії для педагогічних ВНЗ в контексті вимог Болонського процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.