Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6336
Назва: Дидактичні основи впровадження стандарту освіти з хімії для педагогічних ВНЗ в контексті вимог Болонського процесу
Автори: Курмакова, Ірина Миколаївна
Куратова, Тамара Серапіонівна
Грузнова, Світлана Вікторівна
Ключові слова: Болонський процес
стандарти освіти з хімії
педагогічні ВНЗ
Дата публікації: 2006
Видавництво: Хімічна освіта в контексті болонського процесу : стан і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Курмакова І. М., Куратова Т. С., Грузнова С. В. Дидактичні основи впровадження стандарту освіти з хімії для педагогічних ВНЗ в контексті вимог Болонського процесу. Хімічна освіта в контексті болонського процесу : стан і перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. 18-19 травня 2006 року. Київ, 2006. С. 4-5.
Короткий огляд (реферат): Європейська орієнтація України та входження у Європейській освітній і науковий простір стимулювали модернізацію освітньої діяльності вищих навчальних закладів. Починаючи з 1998 р. зміни в освіті підпорядковані Болонському процесу, основними цілями якого є введення дворівневого навчання, запровадження кредитної системи, формування системи контролю якості освіти, розширення мобільності студентів і викладачів, забезпечення працевлаштування випускників та забезпечення привабливості європейської системи освіти [1].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6336
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.