Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335
Назва: | Діагностика засвоєння знань з курсу “хімічна технологія” у педагогічних вищих навчальних закладах |
Автори: | Курмакова, Ірина Миколаївна |
Ключові слова: | “хімічна технологія” діагностика засвоєних знань вищі педагогічні навчальні заклади |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Курмакова І. М. Діагностика засвоєння знань з курсу “хімічна технологія” у педагогічних вищих навчальних закладах. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2001. Вип. 5. С. 19-20. |
Короткий огляд (реферат): | Реалізація вже прийнятої концепції триступеневої освіти (бакалавр, спеціаліст, магістр) при підготовці вчителя хімії у вищих педагогічних навчальних закладах неможлива без нормативно-правової бази - Стандарту вищої освіти з хімії. При розробці цього документу потрібно поперед всього з’ясувати значення та задачі кожної дисципліни в цілісній системі підготовки вчителя, чітко сформулювати вміння та навички, які формуються, створити систему діагностики засвоєння знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диагностика засвоення знань з курсу “хімічна технологія” у педагогічних вищих навчальних закладах.pdf | 1,56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.