Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурмакова, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-20T11:06:57Z-
dc.date.available2020-11-20T11:06:57Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКурмакова І. М. Діагностика засвоєння знань з курсу “хімічна технологія” у педагогічних вищих навчальних закладах. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2001. Вип. 5. С. 19-20.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335-
dc.description.abstractРеалізація вже прийнятої концепції триступеневої освіти (бакалавр, спеціаліст, магістр) при підготовці вчителя хімії у вищих педагогічних навчальних закладах неможлива без нормативно-правової бази - Стандарту вищої освіти з хімії. При розробці цього документу потрібно поперед всього з’ясувати значення та задачі кожної дисципліни в цілісній системі підготовки вчителя, чітко сформулювати вміння та навички, які формуються, створити систему діагностики засвоєння знань.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subject“хімічна технологія”en_US
dc.subjectдіагностика засвоєних знаньen_US
dc.subjectвищі педагогічні навчальні закладиen_US
dc.titleДіагностика засвоєння знань з курсу “хімічна технологія” у педагогічних вищих навчальних закладахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.