Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335
Назва: Діагностика засвоєння знань з курсу “хімічна технологія” у педагогічних вищих навчальних закладах
Автори: Курмакова, Ірина Миколаївна
Ключові слова: “хімічна технологія”
діагностика засвоєних знань
вищі педагогічні навчальні заклади
Дата публікації: 2001
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Курмакова І. М. Діагностика засвоєння знань з курсу “хімічна технологія” у педагогічних вищих навчальних закладах. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2001. Вип. 5. С. 19-20.
Короткий огляд (реферат): Реалізація вже прийнятої концепції триступеневої освіти (бакалавр, спеціаліст, магістр) при підготовці вчителя хімії у вищих педагогічних навчальних закладах неможлива без нормативно-правової бази - Стандарту вищої освіти з хімії. При розробці цього документу потрібно поперед всього з’ясувати значення та задачі кожної дисципліни в цілісній системі підготовки вчителя, чітко сформулювати вміння та навички, які формуються, створити систему діагностики засвоєння знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.