Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуратова, Тамара Серапіонівна-
dc.date.accessioned2020-11-20T10:09:57Z-
dc.date.available2020-11-20T10:09:57Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКуратова Т.С. Аспекти формування системи стандартів підготовки вчителя (викладача) хімії / Куратова Т.С. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка - Чернігів : ЧДПУ, 2001. - Вип. 5. - С. 3-4.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6333-
dc.description.abstractЗгідно з “Положенням про освітньо-кваліфікаційні рівні” наказом Міносвіти та науки України створені робочі групи для розробки складових нормативного, навчально-методичного забезпечення підготовки фахівців з вищою освітою за спеціальностями освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр, спеціаліст та магістр. Ці групи зобов’язані розробити нове покоління документації, що регламентує підготовку фахівців з вищою освітою, а саме - освітньо-кваліфікаційні характеристики (ОКХ), освітньо-професійні програми (ОПП), навчальні плани, програми навчальних дисциплін та засоби діагностики рівня якості освітньо-професійної підготовки фахівця. Розробка цих документів грунтується на результатах вивчення та прогнозування структури виробничої діяльності фахівців з урахуванням потреб ринку праці, тобто побудована на моделі діяльності фахівця та його підготовки за принципом цілеспрямованості, прогностичності, технологічності та діагностичності. Цілеспрямованість полягає у послідовній реалізації підготовки фахівця потрібного освітньо-професійного рівня. Прогностичність дозволяє формувати зміст освіти, що забезпечує здатність фахівця виконувати певні задачі діяльності. При цьому необхідно забезпечувати розробку документації, можливість вимірів рівня досягнення та ефективності сформульованих в освітньо-кваліфікаційній характеристиці цілей освітньої та професійної підготовки.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectвчитель хіміїen_US
dc.subjectпідготовкау фахівців з вищою освітоюen_US
dc.subjectосвітньо-кваліфікаційні характеристикиen_US
dc.subjectосвітньо-професійні програмиen_US
dc.subjectзасоби діагностики рівня якості освітиen_US
dc.titleАспекти формування системи стандартів підготовки вчителя (викладача) хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.