Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6234
Назва: Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування
Автори: Терентьєва, Наталія Олександрівна
Яшник, Світлана Валеріївна
Ключові слова: психічне здоров’я викладачів
особливі умови
екстремальні умови
стресогенні чинники
викладацька діяльність
рейтинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Врачебное дело
Бібліографічний опис: Терентьєва Н.О., Яшник С.В. Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування. Врачебное дело. 2017. № 7 (1144). С. 260-272. (Scopus)
Короткий огляд (реферат): Метою статті є дослідження чинників стресогенності професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладах країни. Використовується комплекс загально-наукових теоретичних методів, які відповідають методологічному та практичному концептам пілотного дослідження, ґрунтованого на взаємопов’язаній основі таких підходів як цілісний, системний, синергетичний, комплексний, діяльнісний, культурно-антропологічний та ін. Надаються відомості про рейтинги професорсько-викладацького складу університетів, де працюють автори публікації. Рейтингування представлено як управлінська інновація, яку або підтримують або ігнорують викладачі ВНЗ. Позиції рейтингу є як практично недосяжними для викладачів, інші реальні для досягнення як викладачам з науковими званнями та вченими ступенями, так і без.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6234
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.