Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorЯшник, Світлана Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-11-13T08:51:49Z-
dc.date.available2020-11-13T08:51:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТерентьєва Н.О., Яшник С.В. Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування. Врачебное дело. 2017. № 7 (1144). С. 260-272. (Scopus)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6234-
dc.description.abstractМетою статті є дослідження чинників стресогенності професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладах країни. Використовується комплекс загально-наукових теоретичних методів, які відповідають методологічному та практичному концептам пілотного дослідження, ґрунтованого на взаємопов’язаній основі таких підходів як цілісний, системний, синергетичний, комплексний, діяльнісний, культурно-антропологічний та ін. Надаються відомості про рейтинги професорсько-викладацького складу університетів, де працюють автори публікації. Рейтингування представлено як управлінська інновація, яку або підтримують або ігнорують викладачі ВНЗ. Позиції рейтингу є як практично недосяжними для викладачів, інші реальні для досягнення як викладачам з науковими званнями та вченими ступенями, так і без.en_US
dc.publisherВрачебное делоen_US
dc.subjectпсихічне здоров’я викладачівen_US
dc.subjectособливі умовиen_US
dc.subjectекстремальні умовиen_US
dc.subjectстресогенні чинникиen_US
dc.subjectвикладацька діяльністьen_US
dc.subjectрейтингen_US
dc.titleОсобливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.