Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6234
Назва: | Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування |
Автори: | Терентьєва, Наталія Олександрівна Яшник, Світлана Валеріївна |
Ключові слова: | психічне здоров’я викладачів особливі умови екстремальні умови стресогенні чинники викладацька діяльність рейтинг |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Врачебное дело |
Бібліографічний опис: | Терентьєва Н.О., Яшник С.В. Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування. Врачебное дело. 2017. № 7 (1144). С. 260-272. (Scopus) |
Короткий огляд (реферат): | Метою статті є дослідження чинників стресогенності професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладах країни. Використовується комплекс загально-наукових теоретичних методів, які відповідають методологічному та практичному концептам пілотного дослідження, ґрунтованого на взаємопов’язаній основі таких підходів як цілісний, системний, синергетичний, комплексний, діяльнісний, культурно-антропологічний та ін. Надаються відомості про рейтинги професорсько-викладацького складу університетів, де працюють автори публікації. Рейтингування представлено як управлінська інновація, яку або підтримують або ігнорують викладачі ВНЗ. Позиції рейтингу є як практично недосяжними для викладачів, інші реальні для досягнення як викладачам з науковими званнями та вченими ступенями, так і без. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6234 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування.pdf | 9.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.