Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-11-11T17:58:12Z-
dc.date.available2020-11-11T17:58:12Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationКміть О.В. Форми організації діяльності в процесі навчання говоріння студентів-початківців немовних спеціальностей . Проблеми освіти : наук.-метод. зб. Київ: ІЗМН,1996. Вип. 5. С. 170-175.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6229-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню умов ефективного навчання говоріння англійською мовою студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти. Однією із основних умов такого навчання виступає застосування комунікативного методу. Згідно із названим методом у процесі формування англомовної компетентності у говорінні студентів-немовників пропонується використовувати умовно-комунікативні та комунікативні вправи на основі таких прийомів як-от “Information gap”, “Guessing activities”, “Sound compositions”, “A strip story”, “Role-play”, “Completion”, “Solving problems”, “Predictions”, “Questioning interviews”.en_US
dc.publisherКиїв: ІЗМНen_US
dc.subjectстуденти немовних спеціальностейen_US
dc.subjectнавчання говоріння англійською мовоюen_US
dc.subjectвиди вправ для навчання говоріння за комунікативним методомen_US
dc.titleФорми організації діяльності в процесі навчання говоріння студентів-початківців немовних спеціальностейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.