Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6229
Назва: Форми організації діяльності в процесі навчання говоріння студентів-початківців немовних спеціальностей
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: студенти немовних спеціальностей
навчання говоріння англійською мовою
види вправ для навчання говоріння за комунікативним методом
Дата публікації: 1996
Видавництво: Київ: ІЗМН
Бібліографічний опис: Кміть О.В. Форми організації діяльності в процесі навчання говоріння студентів-початківців немовних спеціальностей . Проблеми освіти : наук.-метод. зб. Київ: ІЗМН,1996. Вип. 5. С. 170-175.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню умов ефективного навчання говоріння англійською мовою студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти. Однією із основних умов такого навчання виступає застосування комунікативного методу. Згідно із названим методом у процесі формування англомовної компетентності у говорінні студентів-немовників пропонується використовувати умовно-комунікативні та комунікативні вправи на основі таких прийомів як-от “Information gap”, “Guessing activities”, “Sound compositions”, “A strip story”, “Role-play”, “Completion”, “Solving problems”, “Predictions”, “Questioning interviews”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6229
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.