Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/619
Назва: | Сформованість рівня культури здоров’я у студентів 3 курсу ВПНЗ |
Автори: | Донець, Ігор Олексійович Петрюк, О. В. Іванов, О. В. |
Ключові слова: | культура здоров’я студенти ЗСЖ фізична активність |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Петрюк О. В., Іванов О. В., Донець І. О. Сформованість рівня культури здоров’я у студентів 3 курсу ВПНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 147. Т. 2. С. 103–107. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: визначення рівня готовності студентів педагогічного вузу до просвітницької роботи у сфері культури здоров’я. Основні завдання: провести аналіз літератури; дослідити рівень культури здоров’я студентів. Дослідження проводилося зі студентами 3 курсу, в кількості 207 студентів. Результати анкетування показали, що у студентів нечітко сформована культура здоров’я. На це вказують не дотримання студентами ЗСЖ, малоактивний спосіб життя та неготовність змінювати свої звички в сторону ЗСЖ та бережливого ставлення до природи. Висновки. Рівень культури здоров’я у сучасного студента педагогічного ВНЗ надто низькій. Встановлено, що лише 2.8% студентів мають чітке уявлення про стратегію виховання культури здоров’я у дітей та лише 11.9% готові власним прикладом прищеплювати їм здоровий спосіб життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/619 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
27.pdf | 254.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.