Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6183
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нітченко, Галина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-05T12:59:51Z | - |
dc.date.available | 2020-11-05T12:59:51Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Нітченко Г. М. Контроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2009. Вип. 67. С. 44-47. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6183 | - |
dc.description.abstract | У даній статті розглядається поняття контролю, його функції та принципи, яким він повинен задовольняти. Проаналізовано, залежно від дидактичної мети, використання попереднього, поточного, модульного контролю та самоконтролю під час вивчення інформатики. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | контроль | en_US |
dc.subject | модульний контроль | en_US |
dc.subject | самоконтроль | en_US |
dc.subject | інформатика | en_US |
dc.title | Контроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Контроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатики.pdf | 399.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.