Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6183
Назва: Контроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатики
Автори: Нітченко, Галина Миколаївна
Ключові слова: контроль
модульний контроль
самоконтроль
інформатика
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Нітченко Г. М. Контроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2009. Вип. 67. С. 44-47.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядається поняття контролю, його функції та принципи, яким він повинен задовольняти. Проаналізовано, залежно від дидактичної мети, використання попереднього, поточного, модульного контролю та самоконтролю під час вивчення інформатики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6183
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.