Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНітченко, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-05T12:42:09Z-
dc.date.available2020-11-05T12:42:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНітченко Г. М. Готовність майбутніх учителів трудового навчання до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич. 2013. №6(2). С. 98-106.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6180-
dc.description.abstractУ статті, спираючись на ідеї особистісно-діяльнісної теорії, розглядається структура готовності студентів до використання інформаційних технологій у професійно-педагогічній діяльності як сукупність чотирьох взаємозалежних структурних компонентів: мотиваційний, змістовий, операційний та рефлексивний. Визначено рівні готовності студентів до використання інформаційних технологій у своїй майбутній професійній діяльності.en_US
dc.publisherДрогобичen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectучитель трудового навчанняen_US
dc.titleГотовність майбутніх учителів трудового навчання до застосування інформаційних технологій у професійній діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.