Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorКурмакова, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-03T09:26:06Z-
dc.date.available2020-11-03T09:26:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондар О. С., Курмакова І. М. Формування компетентності використання інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці майбутніх учителів хімії. ХІІ Менделєєвські читання : зб. наук. праць Міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 27-28 лютого 2019 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава : Сімон, 2019. С.61-63.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6153-
dc.description.abstractОднією з тенденцій розвитку освіти є широке впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання учнів, в тому числі природничим дисциплінам. В освітній простір України увійшли: дистанційне навчання, як окрема форма організації освітнього процесу, лабораторно-вимірювальні комплекси, мультимедійні системи, інтерактивні дошки, як сучасний вид устаткування шкільних кабінетів. Це ставить особливі вимоги перед закладами вищої освіти, які повинні підготувати вчителя не лише зі сформованою компетентністю використання ІКТ, а й здатного продукувати нові ідеї щодо застосування комп’ютерної техніки в освітньому процесі.en_US
dc.publisherХІІ Менделєєвські читання : зб. наук. праць Міжнар. наук.-практ. конференціїen_US
dc.subjectмайбутні учителі хіміїen_US
dc.subjectформування компетентностіen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.titleФормування компетентності використання інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці майбутніх учителів хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.