Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлуток, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-11-01T18:03:03Z-
dc.date.available2020-11-01T18:03:03Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПлуток О.В. Історичний досвід підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів. Педагогіка і психологія професійної освіти : наук.-метод. журнал. 2008. № 5. С. 251-256.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6135-
dc.description.abstractВ основу реалізації освітньої галузі “Технологія” покладено проектно-технологічну діяльність, яка інтегрує всі види сучасної діяльності людини: від появи творчого задуму до реалізації готового продукту. Тематика програмного матеріалу, з яким учні ознайомлюються у процесі трудового навчання, передбачає широке залучення дітей до проектно-художньої творчості.en_US
dc.publisherПедагогіка і психологія професійної освіти : наук.-метод. журналen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectпроектно-художня творчістьen_US
dc.titleІсторичний досвід підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.