Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлуток, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-11-01T17:49:44Z-
dc.date.available2020-11-01T17:49:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПлуток О.В. Особливості технологічної компетентності педагога професійного навчання технологічного профілю. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2020, Вип. 6(162). С. 174-176.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6132-
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема впровадження компетентнісного підходу в вітчизняну систему освіти, що викликана суспільними інтеграційними процесами, розвитком інформаційних систем, запитом на більш високі стандарти в освіті. На основі аналізу наукових праць з проблеми дослідження виявлено переваги компетентнісного підходу перед традиційним підходом. Впровадження компетентнісного підходу в загальну та середню освіту відповідно актуалізує проблему формування професійної компетентності педагога. У зв’язку з цим, з’ясовано, що у наукових працях зустрічаються різні класифікації професійної компетентності педагогів, але у значній їх кількості у структурі професійної компетентності педагога виділяється технологічна складова.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпедагог професійного навчанняen_US
dc.subjectтехнологічна компетентністьen_US
dc.titleОсобливості технологічної компетентності педагога професійного навчання технологічного профілюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.