Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6132
Назва: Особливості технологічної компетентності педагога професійного навчання технологічного профілю
Автори: Плуток, Олена Вікторівна
Ключові слова: компетентнісний підхід
педагог професійного навчання
технологічна компетентність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Плуток О.В. Особливості технологічної компетентності педагога професійного навчання технологічного профілю. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2020, Вип. 6(162). С. 174-176.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізується проблема впровадження компетентнісного підходу в вітчизняну систему освіти, що викликана суспільними інтеграційними процесами, розвитком інформаційних систем, запитом на більш високі стандарти в освіті. На основі аналізу наукових праць з проблеми дослідження виявлено переваги компетентнісного підходу перед традиційним підходом. Впровадження компетентнісного підходу в загальну та середню освіту відповідно актуалізує проблему формування професійної компетентності педагога. У зв’язку з цим, з’ясовано, що у наукових працях зустрічаються різні класифікації професійної компетентності педагогів, але у значній їх кількості у структурі професійної компетентності педагога виділяється технологічна складова.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6132
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.