Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6132
Назва: | Особливості технологічної компетентності педагога професійного навчання технологічного профілю |
Автори: | Плуток, Олена Вікторівна |
Ключові слова: | компетентнісний підхід педагог професійного навчання технологічна компетентність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Плуток О.В. Особливості технологічної компетентності педагога професійного навчання технологічного профілю. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2020, Вип. 6(162). С. 174-176. |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізується проблема впровадження компетентнісного підходу в вітчизняну систему освіти, що викликана суспільними інтеграційними процесами, розвитком інформаційних систем, запитом на більш високі стандарти в освіті. На основі аналізу наукових праць з проблеми дослідження виявлено переваги компетентнісного підходу перед традиційним підходом. Впровадження компетентнісного підходу в загальну та середню освіту відповідно актуалізує проблему формування професійної компетентності педагога. У зв’язку з цим, з’ясовано, що у наукових працях зустрічаються різні класифікації професійної компетентності педагогів, але у значній їх кількості у структурі професійної компетентності педагога виділяється технологічна складова. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6132 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості технологічної компетентності педагога професійного навчання технологічного профілю.pdf | 327.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.