Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6130| Назва: | Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи | 
| Автори: | Плуток, Олена Вікторівна | 
| Ключові слова: | підготовка майбутнього вчителя трудового навчання проектно-художня творчість учні основної школи  | 
| Дата публікації: | 2011 | 
| Видавництво: | Педагогічні науки: зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університету | 
| Бібліографічний опис: | Плуток О. В. Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи. Педагогічні науки: зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університету. Бердянськ : БДПУ, 2011. № 1. С. 235-240. | 
| Короткий огляд (реферат): | Постановка проблеми. Експериментальне дослідження сучасного стану підготовки майбутніх учителів трудового навчання проектно-художньої творчості учнів основної школи доводить, що стан зазначеної підготовки не задовольняє сучасні потреби трудової підготовки школярів. Вирішення цієї проблеми у процесі професійної підготовки вчителя трудового у вищому педагогічному навчальному закладі ми пов’язуємо з використанням методу моделювання. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6130 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи.pdf | 272,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.