Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлуток, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-11-01T12:11:24Z-
dc.date.available2020-11-01T12:11:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПлуток О. В. Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи. Педагогічні науки: зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університету. Бердянськ : БДПУ, 2011. № 1. С. 235-240.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6130-
dc.description.abstractПостановка проблеми. Експериментальне дослідження сучасного стану підготовки майбутніх учителів трудового навчання проектно-художньої творчості учнів основної школи доводить, що стан зазначеної підготовки не задовольняє сучасні потреби трудової підготовки школярів. Вирішення цієї проблеми у процесі професійної підготовки вчителя трудового у вищому педагогічному навчальному закладі ми пов’язуємо з використанням методу моделювання.en_US
dc.publisherПедагогічні науки: зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університетуen_US
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя трудового навчанняen_US
dc.subjectпроектно-художня творчістьen_US
dc.subjectучні основної школиen_US
dc.titleТеоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.