Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6130
Назва: Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи
Автори: Плуток, Олена Вікторівна
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя трудового навчання
проектно-художня творчість
учні основної школи
Дата публікації: 2011
Видавництво: Педагогічні науки: зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Плуток О. В. Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи. Педагогічні науки: зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університету. Бердянськ : БДПУ, 2011. № 1. С. 235-240.
Короткий огляд (реферат): Постановка проблеми. Експериментальне дослідження сучасного стану підготовки майбутніх учителів трудового навчання проектно-художньої творчості учнів основної школи доводить, що стан зазначеної підготовки не задовольняє сучасні потреби трудової підготовки школярів. Вирішення цієї проблеми у процесі професійної підготовки вчителя трудового у вищому педагогічному навчальному закладі ми пов’язуємо з використанням методу моделювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6130
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.